Vyřešeno: Android telefon nelze připojit k počítači přes USB

20. 3. 2021

Pokud máte problém s připojením Android telefonu k počítači, tento návod by mohl vyřešit vaši situaci. Postup byl testován na konkrétním modelu telefonu Google Pixel 1.

Popis problému

Po připojení mobilního telefonu Google Pixel první generace se začal telefon nabíjet, ale v počítači se neobjevila složka s možností přesunu souborů. 

Řešení problému

  1. Nejprve připojte telefon kabelem k počítači
  2. V telefonu běžte do Nastavení > připojená zařízení a vyberte USB přenos souborů / Android auto.
  3. V počítači ve Windows 10 otevřete správce zařízení najděte ACER ADB Interface zařízení a klepněte na něj pravým tlačítkem > vyberte Aktualizovat ovladač.
  4. Vyberte možnost „vyhledat ovladače na mém počítači
  5. Vyberte možnost „vybrat ze seznamu ovladačů dostupných na mém počítači
  6. V okně se seznamem dostupných ovladačů uvidíte „MTP USB device“. Dvakrát na něj klepněte levým tlačítkem myši.
  7. Nyní byste měli telefon bez problémů vidět i ve Windows 10 s možností přesouvání souborů.

6 komentářů u „Vyřešeno: Android telefon nelze připojit k počítači přes USB“

  1. Tento postup mi je na nic, když po připojení kabelem k PC se mi nezobrazí v Nastavení > připojená zařízení vůbec volba „USB přenost souborů“ :-( a mobil se dál nabíjí :-(

    Odpovědět
    • mě taky je tento návod na nic když v telefonu nic takového není a mobil se jen nabíjí :/

  2. skutečně na nefunkční stejně jako Roman – po připojení kabelem k PC se mi nezobrazí v Nastavení > připojená zařízení vůbec volba „USB přenost souborů“ :-( a mobil se dál nabíjí :-(

    Odpovědět
    • Doporučil bych nejprve aktualizovat ovladač a později se opět vrátit k bodu Nastavení > připojená zařízení a vyberte USB přenos souborů / Android auto.

  3. Napište a když si nebudete vědět rady, tak vám to pošlu i fotkou přes mobil…
    1 KROK Zkontrolujte si kabel připojení…Každý připojení ke zdroji dá zvuk a když nedá, tak máte nabíjecí kabel a nebo kabel k jinému zařízení….
    2 KROK Cokoliv dáte do zařízení, tak se ozve zvukový signál…
    3 KROK Neukáže se vám, že jste připojený do systému…Každý má jiný systém A TUDÍŽ si najděte v zařízení SPRÁVCE ZAŘÍZENí, který hlásí chybu a klikněte dvakrát a máte na výběr….
    1 KROK Aktualizace přes internet….
    2 KROK Vlastní výběr….Tak klikněte na to druhé….
    3 KROK Vyhledat OVLÁDAČE NA VAŠEM POČÍTAČI a klikněte vybrat ze sezamu…
    4 KROK klikněte úplně dole a klikněte na další a jste připojení k zařízení….
    jaké koliv problémy mně najdete na facebooku
    https://www.facebook.com/Alexander.Hava/about_work_and_education

    Odpovědět

Napsat komentář