Na začátku jsem si všiml, že se zprávy z iMessage přestaly synchronizovat mezi iPhonem a Macbookem. Později jsem se nedokázal do iMessage na Macbooku již vůbec přihlásit. Také FaceTime přestal pracovat. Heslo bylo sice správně, ale při pokusu o přihlášení došlo k chybě. Následovala chybová hláška: Ke službě iMessage se nepodařilo přihlásit. Při aktivaci se vyskytla chyba. Zkuste to znovu.
Kromě toho mi nefungovalo ani sdílení domácnosti přes Apple homekit. Problémů bylo už více a proto jsem se rozhodl zavolat na podporu Applu.
Telefonický kontakt podpory Apple pro Českou republiku
Jak na to? Na stránce support.apple.com/cs-cz vyberte kontaktování podpory Apple.
Vyběrem vašeho zařízení se dostanete až k následující možnosti, kde vyberete Promluvit si s podporou Apple.
Vyplníte své údaje a opravdu přibližně do 2 minut vám bude volat operátor Applu.
Operátor na druhé straně chtěl znát chybovou hlášku „Ke službě iMessage se nepodařilo přihlásit“, sériové číslo Macbooku a moje přihlašovací jméno k Apple ID. Následně jsem se musel přihlásit ke svému účtu na appleid.apple.com, abych přes servisní pin mohl potvrdit, že jsem majitelem daného Apple ID účtu..
Krátce po vysvětlení problému již bylo operátorovi jasné, v čem je problém. Prý toto poslední dobou řeší poměrně často.
Apple můj účet označil jako závadný
Problém byl v tom, že systém Applu špatně vyhodnotil můj účet jako spam. Domníval se, že rozesílám hromadně zprávy přes iMessage, což jsem nedělal.
Operátor musel zatelefonovat do Irska svému anglicky mluvícímu kolegovi, který můj účet odblokoval. Asi minutu po odblokování mi vše začalo opět fungovat.
Nefunkční sdílení domácnosti Apple homekit
Tento problém také způsobil, že nebylo možné v aplikaci Domácnost sdílet údaje s dalšími členy domácnosti. Po odblokování účtu začalo fungovat i toto.
Prohlédněte si také další návody na našich stránkách.